Monday, October 25, 2010

:: Contest Dia Calon Suamiku ::

Oh dah sampai masanya untuk saya umumkan pemenang kan?

Hmm..ehem.. camner nak pilih ni..haha poyo seiiii...

Ok, kite kire pilihan ending dulu:

a. Amer Hakimi meluahkan perasaan cinta kepada Alisya dan mereka bahagia selepas itu.

2 orang telah memilih ending ini

b. Amer Hakimi meluahkan perasaan cinta kepada Alisya tetapi telah terlambat.

tiada org memilih ending ini.

c. Amer Hakimi menganggap Alisya sebagai kawan sahaja dan akhirnya mereka menjadi kawan baik seperti sedia kala.

2 orang memilih ending ini

d. Amer Hakimi tidak sempat meluahkan perasaannya. Alisya meninggal tanpa jawapan pasti **sedeynyer**

1 orang memilih ending ini

e. Hanyalah lawak bodo dari Yana yang ingin menolong Alisya & Amer supaya meluahkan perasaan masing-masing.

3 orang memilih ending ini


Ok.. ini adalah beberapa alasan yang diberi:

1. akak pilih a. sbb dah lama pendam kan.. tapi sebelum tu.. biar ler alisya koma selama 3 bln ke.. tapi hakimi tetap menanti disisi alisya... ketika alisya buka mata.. dia lihat hakimi tertidur disisi katil nya.. tahniah dik.. ;) - from yantz

~~suka pendapat akak..sweet sangat ni :D

2. tak tau nape aku nak pilih c.. hehe.. well,sebab in real life not all end with happiness,still we must face it, move forward, that is real life.. that is real love. it wont always be what we want for, but we still can keep searching for it, believing in it.for me that the beauty of it. hahaha... buek :P confirm tak menang shawls gagaga :P - from cik nerra

~~ hehe..yang ni pun bernas dari seorang penulis novel tegar. mmg otak novel la ko ek :P

3. rasa mcm nk pilih 'e' -sbb- slalu novel2 cintun mcm tu la.. kwn tlg ejas.. tipu konon eksiden la, pindah la, mcm2.. :P tp aku suka sgt ngn 'a' lepas baca sampai habis sambil layan lagu2 yg ko letak skali -sbb- standard drama2 melayu kt tv.. aahahaha.. :D 'b' dan 'd' -abaikan!! sedeh....... lain la kalau ko rasa mcm nk sambung jd cinta antara yana and amer.. ohohoho.. ahaks.. :P 'c' -hmmmm.. cinta boleh berputik di masa depan maa.. aiyork.. next chapter!!!! LOL XD **kesimpulannya** AKU PILIH SEMUA..!!!! hihihih... (^_^)♥ - from cik alien

~~ pendapat ni ok tapi xde pendirian la ko alien. so tak dapat hadiah. lain kali sila berpendirian teguh :P


-------------------------------------------------------------------

Jadi dengan ini, saya telah memilih untuk memberikan hadiah berupa sehelai shawl setiap sorang tajaan Kami Tuan Boutique kepada 2 orang bertuah iaitu:

1. Kak Yantz

2. Cik Nerra

Ha, suke tak suke tak???

Sila bagi nama, alamat dan no phone kepada saya di emel - hifaz_phat@yahoo.com untuk tuntutan hadiah. Terima kaseh ^_^

--------------------------------------------------------------------------

Announcement:

Saya minta maaf sekiranya ending citer ini tidak seperti pilihan2 di atas. Hahaha.Tunggu....... ^_~

2 comments:

  1. yeahh.. menang shawls.. gagaga..tapi ending aku tu tak de owang lagi yang pilih... huhu..

    p/s: salam dari penulis yang sudah tidak tegar.. huhuhu... ( lappy osak!! blup2x)

    ReplyDelete
  2. ahaha.. aku kan tamak habola.. semua aku nak.. XD

    sila sambung chapter berikutnya.. mau baca lagi2!!!

    aku dah boring asyik baca cerpan/novel yg lebih kurang sama jer kt penulisan2u..
    kali ni, lain sket.. ada lagu.. syiok aku layan... LOL

    ReplyDelete

Try baca yang ini